Meidenavond bij SVF

11 Mar 2017 | Laatste Nieuws

10 maart, al weken hebben we uitgekeken naar deze avond. Eerst met alle meiden trainen en dan ook nog een filmavond, gewoon geweldig als je hierover mag nadenken. En helemaal als je hier naar toe mag en dan mag je ook nog iemand meenemen.

We moesten er om 18.30 zijn. Toen we aankwamen bij de club waren er al drie mannen bezig om de training klaar te zetten. De mannen waren; Andre, Maurice en Jan-Kees. We waren totaal met 20 meiden, veel meiden die al lid zijn van de club. Maar ook een aantal meiden die als introduce mee zijn gekomen met SVF leden. We gingen in drie groepjes allerlei oefeningen doen. Er zaten makkelijke, moeilijke en leuke oefeningen bij.

Na de oefeningen mochten we even snel wat drinken, want die mannen zijn toch fanatiek. Daar wordt je als speler ook lekker fanatiek van. Toen gingen we ook nog een partijtje spelen. Veel meiden hadden iets roze aan, waardoor die meiden in één team werden gedeeld. We kregen de stoere hesjes van de dames aan. Toen fliste we helemaal!!!!
Andre, Maurice en Jan-Kees wij hebben een leuke en leerzame training gehad. Bedankt namens alle meiden.

Na het trainen en het partijtje moesten we snel omkleden, want het was al bijna 20.30. Toen begon de filmavond. Op de tafel stonden veel lekkere dingen klaar. Echt vrouwen voedsel, moeten jullie raden wat dat was…….We mochten ook lekker drinken pakken wat we wilden. Toen werd de film stopgezet en hadden de trainers nog een cadeautje. We kregen allemaal een bal, hoe gaaf is dit! Tijdens de film lieten we onze bal bijna niet los. We waren hier allemaal super blij mee. De film ging toen weer verder….

Aan een leuke avond komt ook een eind. Om 22.30 kwamen onze ouders ons ophalen. Deze avond is zeker voor herhaling vatbaar!

Namens de meiden willen we natuurlijk de activiteitencommissie bedanken voor deze avond. Want die hebben deze avond voor ons geregeld. Super bedankt!

Tot snel, want ik heb nu alweer zin in een nieuwe avond.

Jikke Naron

Schrijf je in voor de nieuwsbrief