Meid van de wedstrijd: Jikke Naron

16 May 2016 | Laatste Nieuws, Pupil van de week

Tweede pinksterdag is het dan zover. Ik ben meid van de wedstrijd bij SVF VR1 tegen Vriendenschaar VR1.

Ik vond het super leuk dat ik ‘meid van de wedstrijd’ mocht zijn, maar ook wel een beetje spannend. Gelukkig ken ik de meiden een beetje, waardoor het minder spannend was. Ik ken ze van de trainingsavonden, want we zitten in dezelfde kleedkamer.

Ik moest er om 13.00 uur zijn. In de kantine waren de meiden verhalen aan het vertellen over het stappen, best leuk om te horen. Ik was er ook een beetje stil van!!! Zo hoor je nog eens wat.
Na de verhalen gingen we naar de kleedkamer. In de kleedkamer ging de muziek hard aan en omkleden maar. Ze hebben onder elkaar veel lol en plezier. Soms iets te veel naar mijn mening, want je wilt toch ook graag winnen.

Tijdens de warming-up mocht ik meedoen en dat vond ik best wel stoer! De meiden zijn ook super aardig. Om 14.00 uur begon de wedstrijd tegen Vriendenschaar. Ik mocht vanaf de middenstip dribbelen richting het doel van de tegenstander, gelukkig maakte ik een doelpunt.

Tijdens de wedstrijd zat ik met de wisselspeler in de dug out. Tussendoor mocht ik de bal halen, want die hadden ze over het hek heen geschopt. De eerste helft was SVF het meeste aan de bal, ze waren echt goed bezig. Helaas viel er aan het eind van de eerste helft een doelpunt voor ‘Vriendenschaar’.

Tijdens de rust gingen ze lang zal ze leven zingen voor Annet en Ilse ondanks dat ze achter stonden. De dames blijven positief en dat vind ik best wel knap!

Na de rust gingen de dames vol enthousiasme het veld weer op. Vriendenschaar was meer aan de bal en wist de kans goed te benutten. Toen was het al snel 0-2. Maar SVF bleef ervoor strijden en wist toen nog een penalty in de wacht te slepen. De bal werd mooi in de kruising geschoten door Charona.

De eindstand is 1-2 geworden. Ik heb een  fantastische middag gehad. Hans en de dames bedankt voor alles.

Jikke Naron

Jikke Naron 2

Schrijf je in voor de nieuwsbrief