Leuke teamavond JO17-1

15 Jan 2017 | JO17-1, Junioren

Op vrijdag 13 januari had SVF JO17-1 een leuke avond op de planning staan.

Het programma ging als volgt: om 19:00 werden de spelers in de kantine verwacht. Daar kregen de spelers een lekker broodje hamburger gemaakt door Roland Versteeg. Om 20:00 werden ook de ouders van de spelers verwacht en hadden Andre Verbeek en Jeroen Jonker een mooie presentatie voorbereid. In de presentatie werd de eerste seizoenshelft geëvalueerd en werden alle hoogte en diepte punten ter sprake gesteld. Ook werd er vooruit gekeken naar wat het komende seizoenshelft ons gaat brengen. De presentatie kwam tot een einde rond 21:00.

Hierna hebben wij de beelden bekeken van onze wedstrijd tegen SVM Maartensdijk, wat gefilmd is met behulp van een drone. De wedstrijd is te zien op Youtube  en wisten wij te winnen met 2-1.

De ouders verlieten de kantine en wij hebben met de spelers en coaches een klein feestje gebouwd. Terugblikkend, was het een super gezellige avond en kunnen wij weer fris de tweede seizoenshelft beginnen.

Edwin van Rooijen

In het fotoalbum staan nog wat foto’s van deze avond