LET OP : (Pas)foto in de nieuwe Voetbal.nl en Wedstrijdzaken App’s

29 Aug 2017 | Laatste Nieuws

LET OP:

In Sportlink kunnen we zien dat al veel leden zich geregistreerd hebben voor de nieuwe voetbal.nl en/of de wedstrijdzaken app op hun mobiel. Ook zien we dat sommige leden al de foto, die afkomstig is van je oude plastic spelerspas, hebben vervangen door een andere foto.  Maar…….  Let daarbij goed op! :

De foto die je in kunt stellen in de nieuwe voetbal.nl of wedstrijdzaken app is ook de foto die gebruikt wordt voor je nieuwe digitale spelerspas!

Het is vanaf dit seizoen 100% de eigen verantwoordelijkheid van elk spelend lid, dat de foto op de digitale spelerspas herkenbaar is.

Het is dus GEEN profielfoto.

Op de foto moet je gezicht duidelijk herkenbaar in beeld zijn zodat de scheidsrechter snel kan bepalen of jij het wel bent. Kan hij dat niet, kun je niet mee spelen

De foto moet dus pasfoto-achtig zijn.

Het zelf aanpassen van de foto is mogelijk t/m 31 oktober 2017.  Wil je na deze datum de foto aangepast hebben kan dat altijd via de ledenadministratie.