Leider(s) voor de C3 gezocht !

10 Sep 2015 | Nieuws

Naar aanleiding van onze oproep hebben wij gelukkig de meeste vacatures kunnen invullen !  Maar……

Op dit moment zijn wij nog steeds op zoek naar: LEIDERS VOOR DE C3

Voor dit team zijn we op zoek naar mensen die op zaterdag de spelers willen begeleiden bij wedstrijden. Wat houdt dit zoal in ?  In samenspraak met de trainer verzorg je de informatie richting de ouders over de wedstrijden en trainingen,  je zorgt dat het vervoer geregeld is bij uitwedstrijden, vraagt na welke kleedkamer het team kan gebruiken, geeft uitslagen door aan de bestuursdienst, regelt dat de was bij toerbeurt gedaan wordt, kortom allerlei dingen die bij het “runnen” van een team horen.   En natuurlijk vindt je het leuk om er samen met de trainer voor te zorgen dat de spelers met plezier komen trainen en voetballen. Voor deze functie is het handig als je een kind in het betreffende team hebt spelen, maar het is natuurlijk geen must. Ben je enthousiast junioren-speler en lijkt het je wat, dan heten we je ook van harte welkom !

Voor deze vacature geldt dat het ook meerdere mensen mogen zijn die dit gezamenlijk bij toerbeurt oppakken.

Kom gewoon eens kijken, loop een keertje mee met iemand die het al doet en je zult zien, het is gewoon hartstikke leuk om op deze manier met en voor je club bezig te zijn !

Opgeven of meer info mail dan naar info@svfcothen.nl

Schrijf je in voor de nieuwsbrief