Laatste wedstrijd van de A1

22 May 2016 | Junioren

De laatste wedstrijd van het seizoen. Spelen tegen Scherpenzeel A1 om 11.00 uur. Niet echt de tijd van de jongens om scherp te zijn. Kampioen zijn is een ding, ongeslagen kampioen zijn is wat anders. De wedstrijd in en tegen Scherpenzeel was geen makkelijke wedstrijd, nipte winst met 1-2. Dat kon dus nog wat gaan worden.

Dan de wedstrijd. Al snel bleek dat beide teams niet echt op hun sterkst voetbalden. De 1-0 (staat zowaar een keer een doelpunt op de foto!) werd ingekopt door Alle. Gelukkig. Ik moet bekennen dat ik het verdere verloop niet helemaal heb onthouden. Echt eind van het seizoen, ook voor mij. De eindstand 4-1.  Ongeslagen en terecht kampioen!

Een leuk en gezellige seizoen, veel supporters langs de kant, ouders die ook naar uitwedstrijden kwamen kijken, af en toe goed voetbal, af en toe iets minder goed voetbal, maar altijd met een goede sfeer en lach het veld op. Ik heb genoten en ik hoop jullie ook.

Groetjes, Marieke

Foto’s staan in het album.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief