Laatste wedstrijd SVF Dames 1

09 May 2017 | Dames zondag, SVF VR1

Afgelopen zondag, wedstrijd nummer 22 tegen nummer 2 Hoogland. Een beetje ´slome´ wedstrijd die maar moeizaam op gang kwam. Meid van de wedstrijd Sophie van M013 was deze keer aan de beurt om de aftrap te verrichten en de openingstreffer te maken, goed gedaan Sophie.

Zelf zouden we het net niet vinden, ondanks veel mooie kansen, met name in de 2e helft lukte het deze keer niet om te scoren en eindigen we het seizoen met 54 doelpunten voor en ´slechts 5 verloren wedstrijden, allemaal van de top 3. Vandaag was Hoogland degene die met de 3 punten aan de haal ging, geen schande maar was niet nodig geweest. Daarmee staan we dus ´terecht´ op de 4e plaats een prima prestatie met een wel heel brede selectie.

Met veel vertrouwen kijken we al uit naar het volgende seizoen, met hopelijk nog meer dames en meiden die het bij ons ook zo leuk vinden Op de planning staat nog de benefietwedstrijd 20 mei in Cothen. Opbrengst van de kaartverkoop gaat naar het KWF! Diezelfde dag gaat onze power woman, Anouk 12 uur opgesloten worden, ook voor een goed doel. Zij kan nog wel een paar biedingen op prachtige prijzen gebruiken

Over de wedstrijd zelf niet zoveel te vertellen verder, behalve weer een uitblinkende Patricia en ook Suus de Jong was lekker op dreef op nummer 10! Wederom een ‘rustmomentje’ voor Suus Jansen, dit keer aangeboden door de uitstekend lijdende scheidsrechter John 😉 Balsponsor van vandaag, De Velpoort dank voor jullie sponsoring.

Na afloop even lekker een drankje gedronken en dan om half 7 de afsluiting van het seizoen, met nagenoeg alle speelsters van afgelopen seizoen. Een prima verzorgde BBQ bij Kaka thuis, topper! Het moment om de Best Ellen award uit te reiken. Een competitie gesponsord door ’t oude Raedthuys gebaseerd op punten die tijdens wedstrijd gescoord konden worden, doelpunten en trainingsopkomst. De top 5 zat dicht bij elkaar Angela (5) Manouk (4) Loes (3) en Kaka (2). De absolute winnaar met 185 punten is geworden Annick! Proficiat, tevens is ze de topscoorder van dit jaar met 12 doelpunten,gevolgd door Marinde met 9 doelpunten. Nick dank voor je beschikbaar gestelde Lingerie bon, mede namens Roy!

Ik wil iedereen danken voor een prachtig en bewogen seizoen, met name ook de mensen langs de lijn en onze eigen staf, dank ook Jimmy voor je bereidheid om een helftje te vlaggen.

Op naar een mooi volgend seizoen dames, ik heb er zin in!

Hans de Ligt

FOTOALBUM