Laatste wedstrijd 2e elftal zondag 19-06-22

22 Jun 2022 | Laatste Nieuws

Na 77 jaar op zondag gespeeld te hebben was vandaag de laatste wedstijd op dit tijdstip.
Van het huidige elftal zullen enkele spelers ophouden met voetballen, maar velen zullen bij een ander elftal, op de zaterdag, hun partijtje gaan spelen.
Degene die ook ophoudt is Adrie Zumbrink. Hij kan terugkijken op een lange periode dat hij een team onder zijn hoede heeft gehad. 25 jaar maar liefst. Een lid met een groot SVF-hart. Grote dank daarvoor, Chapeau
Het 2e elftal heeft mindere en goede seizoenen gekend.
De kampioenschappen in 1947, 1958, 1968, 1978,1981, 1996 en 2001 vallen hierbij het meeste op.

Dit seizoen geen kampioenschap. Wel afgesloten met een overwinning op DEV (4-2), Jammer dat tot tweemaal toe een penalty gemist werd.
Overigens ook DEV speelde hun laatste wedstrijd op de zondag.

Na afloop de laatste groepsfoto gemaakt en daarna een gezellige afsluiting, met een drankje en een hapje, van deze lange periode.

Het zal rustig worden op ons sportpark. Alhoewel de Krasse Knarren rustig hun partijtje blijven spelen en er is nog altijd ruimte om je hierbij aan te sluiten. Men is van harte welkom. Er wordt iedere zondagmorgen een partijtje gespeeld vanaf 10:00 uur tot 11:30 uur. In beginsel trainen zij de hele zomer door.
Foto’s van deze laatste wedstrijd staan in een album.

Wim Terwint.