Laatste seizoen Edwin Bakker bij SVF

23 Dec 2019 | Laatste Nieuws

Edwin Bakker zal aan het eind van het seizoen vertrekken als trainer bij S.V.F. Hij is bezig aan zijn vierde seizoen bij ons.

Ondanks het feit dat de samenwerking met de groep nog prima is en we tevreden zijn over zijn werkzaamheden hebben we er toch voor gekozen om volgend seizoen een nieuwe trainer voor de groep te gaan zetten. Hierdoor zal er na 4 jaar een einde komen aan de samenwerking.

In die periode heeft Edwin de spelers zeker beter gemaakt. Hij heeft er voor gezorgd dat er de afgelopen jaren een nieuwe koers is ingezet door het 1e, 2de en de JO-19 samen te laten spelen. Ook heeft hij er voor gezorgd dat ons 1e en 2e elftal weer meer één groep zijn.

Men zegt dat de (hoofd)trainer een passant is. Wij vinden dit totaal niet bij Edwin passen. Voor ons is het belangrijk wat de trainer bijdraagt voor de vereniging en van blijvende waarde is. Hij heeft dit gedaan met een duidelijke voetbalvisie waarbij plezier in het spel belangrijk is. Daarnaast heeft hij laten zien dat vrijwilligerswerk belangrijk is voor de vereniging door zelf het voorbeeld te nemen door onder andere bardienst te draaien. Hij speelde met regelmaat mee bij de krasse knarren en heeft hij de nodige input gegeven bij het opstellen van een technisch jaarplan.

Wij willen Edwin op voorhand bedanken voor alles wat hij voor SVF betekent.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief