Laatste bestuursvergadering

22 Jul 2019 | Laatste Nieuws

Het zit er weer op voor dit seizoen, althans voor mij.

Gisteravond de laatste bestuursvergadering gehad en nog aardig wat puntjes weg gewerkt. We hebben het onder andere gehad over een andere kledingleverancier, wat er gebeurt op het gebied van de commissie voetbalzaken, natuurlijk de samenwerking tussen SVF, CDW en SVL met het vrouwenvoetbal en de cijfers.

Thomas heeft aangegeven dat hij stopt als penningmeester omdat het hem teveel tijd kost. We hebben een werkgroep geformeerd om te inventariseren of de boekhouding niet efficiënter kan. We zijn tot de conclusie gekomen dat dat inderdaad kan ;-). Gelukkig hebben we daarbij hulp gekregen van Esther van Woudenberg die het nieuwe boekhoudprogramma op haar duimpje kent en de dagelijkse boekhouding gaat bijhouden. De uitdaging voor het komende seizoen wordt dan ook een nieuwe penningmeester vinden. Wij zijn dan ook op zoek naar iemand die het financiële beleid met ons kan bewaken. Weet je iemand die daar interesse in heeft of heb je zelf interesse, neem dan even contact op met één van de bestuursleden. We gaan graag het gesprek aan.

Het is een druk seizoen geweest. We hebben een aantal nieuwe bestuursleden mogen verwelkomen en we hebben een aantal leuke projecten opgepakt. Ik heb me voornamelijk bezig gehouden met de samenwerking op het gebied van vrouwenvoetbal tussen SVF, CDW en SVL. Afgelopen donderdag hebben we daarvoor de samenwerkingsovereenkomsten getekend. Een mooi moment waarbij we hebben kunnen proosten met de voorzitters van SVF, CDW, SVL, de wethouder van Sportzaken en een afgevaardigde van de KNVB. Nu is het aan de dames en meiden om van Vrouwen Voetbal Duurstede iets moois te maken. Ik wens ze dan ook allemaal heel veel voetbalplezier het komende seizoen.

Onze kleding is ook aan vernieuwing toe. Samen met de dames en heren van de kledingcommissie zijn we de voorstellen van de diverse leveranciers aan het uitspitten en naast elkaar aan het zetten.

Het is niet gemakkelijk om te beslissen met welke leverancier we verder gaan omdat we rekening moeten houden met zoveel factoren. Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat we het beste voor SVF doen. In het nieuwe seizoen zullen de bestaande kledingsponsors benaderd worden met de vraag of ze zich weer willen binden aan SVF. We gaan ervanuit dat iedereen dat natuurlijk wil maar we gaan ook op zoek naar nieuwe kledingsponsors. Dus sta je al te popelen om een team met jouw bedrijfsuiting te zien voetballen neem dan even contact op met Nikki van Dijk van de PR Commissie. Zij kan je vragen beantwoorden en verder helpen. Nikki is te bereiken via PR@svcothen.nl.

Volgend seizoen bestaat ons clubje 75 jaar. Erwin en ik zijn dan ook bijzonder trots dat wij als voorzitters deel uit mogen maken van de geschiedenis van SVF. Bij 75 jaar hoort een jubileum en ook daar zijn we druk mee bezig. Houd dus vooral de Social Media komend seizoen in de gaten voor het programma van de jubileum week.

Nu ik zo op het seizoen terug kijk is het vooral een kwestie geweest van communiceren, maar dan ook goed communiceren, met elkaar en het managen van verwachtingen. Ik besef me dat we allemaal in het dagelijkse leven hier tegen aan lopen en ik hoop dan ook oprecht dat we nog beter gaan praten en vooral luisteren naar elkaar zonder gelijk een oordeel of een verwachting te hebben. Samen maken we het leuk bij SVF.

Het bestuur wenst iedereen een hele fijne zomervakantie en we zien jullie graag na de zomerstop weer op het sportpark.

Claudia