Kom ook voetballen bij de SVF Cothen Voetbalschool!

23 Sep 2020 | Laatste Nieuws

Op zondag 13 september 2020 organiseerde SVF Cothen de eerste techniektraining vanuit de ‘SVF Cothen Voetbalschool’. Gerard Pouw, ondersteund door de hoofdtrainer van SVF Cothen JO19 en twee jeugdspelers vanuit SVF Cothen JO17, verzorgde deze techniektraining voor leden en niet-leden in de leeftijd van 5 t/m 12 jaar. De training werd kleinschalig opgezet, gericht om de voetballers intensief te kunnen begeleiden.

De eerste techniektraining werd een enorm succes! Op een zonovergoten sportpark ‘De Nieuw Kamp’ gingen plezier en leergierigheid hand in hand tijdens deze goed bezochte eerste training. De SVF Cothen Voetbalschool beschikt over moderne voetbalattributen, waarvan de deelnemende spelers gretig gebruik maakten.

Vanaf oktober 2020 organiseert SVF Cothen in totaal 10 techniektrainingen. De kosten bedragen 8 euro per training. Eind mei 2020, na afloop van de laatste techniektraining, zal de SVF Cothen Voetbalschool worden afgesloten met een barbecue voor spelers, ouders, broertjes en zusjes. Nadere informatie over de techniektrainingen wordt medio september 2020 gecommuniceerd via de website van SVF Cothen (www.svfcothen.nl).

Vragen of opmerkingen over de SVF Cothen Voetbalschool kunnen worden ingezonden via vz-voetbalzaken@svfcothen.nl.