Klein Oktoberfest SVF

21 Oct 2019 | Laatste Nieuws

Afgelopen vrijdag 18 oktober 2019 werd er voor de eerste keer in de geschiedenis van SVF 45+ competitie voetbal gespeeld op ons eigen complex. In totaal waren er 4 teams die vanaf 20:00 uur achter elkaar wedstrijden speelden van 20 minuten. De teams waren van SVF, CDW, Bunnik ’73 en Bennekom waarbij de wedstrijden werden geleidt door onze club scheidsrechters Harry van Beek en Stephan Rieff. De wedstrijden verliepen allemaal heel sportief waarbij er veel respect was voor elkaar. Na de verschillende wedstrijden ging iedereen de kantine in, die was versierd in het Oktoberfest thema. Bij dit Oktoberfest mochten de bierpullen natuurlijk niet ontbreken en zelfs aan de echte duitse bratwursten was gedacht met dank aan slagerij Zumbrink. De kantine bediening was in handen van Nancy van Bemmel en Jolanda Vos, die er voor zorgden dat de pullen goed gevuld waren!;-) Ook aan de muziek was gedacht met dank aan Arthur van Woudenberg, Dennis Dekker en Julian Heijmans. En dan waren er ook nog eens een paar bezoekers, die zich helemaal in oktoberfest kledij hadden getogen om het oktoberfest gevoel nog meer te beleven. Al met al was het een zeer geslaagde avond, waarbij de geluiden nu al opgaan om hier volgend jaar een groter vervolg aan te geven en dan ook meer ruchtbaarheid hieraan te geven.

Foto’s van deze editie staan klaar in het album.

Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor zijn hulp en aanwezigheid tijdens deze gezellige avond.

Jan-Willem van Rooijen