Klasse verschil duidelijk zichtbaar

10 Sep 2015 | Heren zondag, SVF 1

Zondag 30 augustus speelde SVF de laatste bekerwedstrijd in de voorronde tegen de 3e klasser Saestum
Voorafgaand aan deze wedstrijd was de selectie,  voor de team building,  een  weekendje uit geweest. Of dit ook te maken heeft met het povere spel van SVF weet ik niet, maar wat wij als supporters te zien hebben gekregen was een zeer matige partij van SVF zijde. Op alle fronten was  Saestum de betere partij en spelen daarom  dan ook een klasse hoger.
SVF spelers hadden moeite om een goede pass af te leveren. Achterin werden fouten gemaakt en voorin wist men niet tot een uitgespeelde aanval te komen.

SVF heeft geen enkele overwinning weten te behalen in deze bekerwedstrijden, maar trainer Olav zal zeker nu weten met welke spelers hij de competitie in zal moeten gaan.
De competitie beging a.s. zondag  6 september met een thuiswedstrijd tegen Vreeswijk.
De eerste klap is een daalder waard, zeg men weleens  en de jongens zullen zeker alles in het werk stellen om dat te bereiken. Ik vertrouw op onze trouwe supporters  om  de jongens hierbij te steunen.  Klik hier voor de foto’s

Schrijf je in voor de nieuwsbrief