Kesteren JO11-1 tegen SVF JO11-1

27 Aug 2017 | JO11-1, Pupillen

Onze eerste oefenwedsrijd voor dit seizoen tegen Kesteren JO11-1.

Het was lekker weer dus allemaal nog een beetje in vakantie modus begonnen we aan de wedstrijd. Lucha zorgde al gauw voor de 0-1. 5 minuten later voor de 0-2 door de benen van de keeper. Na een klein kwartiertje Lucha weer 0-3. Lekker Lucha! Ze liepen allemaal lekker te voetballen. Ik had zelf niet veel te doen gehad in het doel de 1e helft. Het was rust.

De tweede helft gaven we de tegenstander te veel ruimte daardoor viel er een tegendoelpunt 1-3. Er zaten hele leuke aanvallen bij. Mika 1-4 op aangeven van Bram mooie aanval vanaf het midden. Vanaf de zijkant een voorzet van Bram, die viel er zo maar in 1-5. ( Of was die zo bedoeld Bram?) Wat later een schot van lucha vanaf de middenlijn, keeper zag hem niet, zo hard was die 1-6.

De laatste doelpunt die werd gemaakt was van Mika 1-7. Leuke wedstrijd en een mooie overwinning.  Volgende week moeten we uit naar GVVV JO11-2 voor de beker wordt iets moeilijker denk ik.

Stijn de Gier