Kerst staat voor de deur

18 Dec 2023 | Laatste Nieuws

Kerst 2023 staat voor de deur. Dagen die je graag samen viert. Hoe je het ook beleeft, voor iedereen is het een moment van terugblikken op het afgelopen jaar en vooruitkijken naar het nieuwe jaar.

Kerst is een bijzondere tijd gevuld met warmte, vreugde en saamhorigheid. Het is een periode waarin we samenkomen met familie & vrienden en genieten van heerlijke hapjes. Het uitwisselen van kerstwensen is een prachtige traditie die de essentie van deze feestelijke periode vastlegt.

Maar lang niet iedereen ervaart de feestdagen even fijn of positief. Dat is wel goed om je daar bewust van te zijn en er op een bedachtzame manier mee om te gaan. Iemand kan zich bijvoorbeeld eenzamer voelen. Niet iedereen heeft familie of vrienden om kerst mee te vieren. Ook rouw en gemis kan sterkergevoeld worden. Wanneer we met familie en vrienden samenkomen, wordt het vaak duidelijker wie er niet bij is.

Kerst is ook een moment om alle vrijwilligers van SVF een warm dank jullie wel te zeggen voor jullie inzet, jullie energie, julliekennis, jullie enthousiasme en jullie flexibiliteit. Jullie zijn onmisbaar voor onze vereniging.

Graag nodig ik iedereen uit voor de nieuwjaarsreceptie op zaterdag 6 januari. Een mooie gelegenheid om elkaar te spreken en het beste te wensen voor 2024. Onze activiteitencommissie heeft een mooi dagprogramma georganiseerd met een zaalvoetbaltoernooi, een voetbalwedstrijd, darten en sjoelen. Kom je ook?

Namens het bestuur wens ik je een gezellige Kerst.

Erwin Rieff