Jubilarissen 2022

04 Mar 2022 | Laatste Nieuws

Zaterdag 5 februari was het weer zover. De voorzitters gingen weer on tour om de jubilarissen te verrassen met een speldje en wat lekkers.

Voor de corona pandemie kregen de jubilarissen tijdens de nieuwjaarsreceptie een oorkonde uitgereikt en werd er een foto gemaakt. Op een later tijdstip werden ze uitgenodigd voor een wedstrijd van SVF1. Voorafgaand aan de wedstrijd kwamen de jubilarissen bij elkaar en kregen ze onder het genot van een kop koffie en een taartje het speldje opgespeld waarna ze de wedstrijd van het eerste konden gaan volgen.

Vorig jaar kon dat allemaal niet vanwege de lockdown en dit jaar zaten we in hetzelfde schuitje. Omdat het bestuur het heel belangrijk vind om de leden die al zo lang SVF steunen toch even in het zonnetje te zetten hebben we vorig jaar voor het eerst “Voorzitters on Tour” gedaan. Erwin en ik kregen hele enthousiaste reacties daarop en wij vonden het ook erg leuk om bij de jubilaris thuis (aan de deur) even te kunnen bijpraten. Dus op de vraag of we dat dit jaar ook weer gingen doen hebben we volmondig ja gezegd.

De datum was gepland, de adressenlijst compleet, de speldjes feestelijk ingepakt en daar gingen we op pad. Hieronder een opsomming van de jubilarissen en het aantal jaar dat ze lid zijn:

25 jaar                     Hans van der Mispel

Roy van Straaten

40 jaar                     Arno van der Mispel

Edwin Odijk

50 jaar                     Anton van den Bogaard

60 jaar                     Frans van Leeuwen

Helaas was niet iedereen thuis maar waar het kon hebben we het speldje achter gelaten bij de zoon des huizes of is Erwin later nog langs geweest.

Voor Wim Terwint hadden we ook nog een verrassing. Nadat we eerst voor een dichte deur stonden besloten we om later nog eens terug te gaan. Onderweg naar de volgende jubilaris zagen we Wim en zijn vrouw in de auto rijden en heeft Erwin de auto gedraaid en de achtervolging ingezet. De verbazing was op het gezicht van Wim af te lezen toen we opeens bij zijn garage stonden met een pakket in onze handen. Als dank voor alle werkzaamheden die hij al die jaren voor SVF heeft gedaan hebben we een shirt laten inlijsten en deze overhandigd. Wim was erg verrast en het ingelijste shirt krijgt een mooi plekje op zijn kantoor waar hij de werkzaamheden voor SVF doet.

Al met al hebben we weer een leuke ochtend gehad met onze jubilarissen. Ik benadruk het nogmaals: zonder al onze leden (die vaak ook vrijwilliger zijn) en al onze vrijwilligers zou SVF niet zo’n leuke club zijn. Het bestuur krijgt regelmatig terug dat het een fijne club is waar men het gevoel krijgt in een warm bad te komen. Erwin, ik en de rest van het bestuur zijn daar heel erg trots op.

We hopen dat we volgend jaar de jubilarissen weer in de kantine mogen verwelkomen. En mocht dat niet zo zijn dan gaan we weer on tour ?.