Jubilarissen van 2017

20 Mar 2018 | Laatste Nieuws

Tijdens de nieuwjaarsreceptie hadden de jubilarissen al een oorkonde ontvangen. Vandaag zaterdag 17 maart, voorafgaand aan de wedstrijd SVF-Oranje Wit kreeg iedereen de daarbij behorende speld.

Onder het genot van een kopje koffie en taart natuurlijk werden zij welkom geheten door de voorzitters en werd hun duidelijk gemaakt dat SVF blij is met leden die zo lang trouw blijven aan deze prachtige club.

Oud-voorzitter Kees Mocking mocht deze speld aan iedereen uitreiken. Kees deed dat op de manier waarop wij dat gewend zijn. Kees loopt zelf al jaren mee en had voor iedereen wel een anekdote al dan niet zelf meegemaakt of van horen zeggen.

SVF hoopt iedereen ook bij andere gelegenheden nog eens te mogen ontmoeten op ons sportpark.

Niet iedere jubilaris was aanwezig, maar zij zullen hun speld thuisbezorgd krijgen.

Wim Terwint

FOTO’S