Jubilarissen 2023

Gerard Mocking

25 jaar:
Nick van Dam

Op zondag 8 januari 2023 waren jullie te gast tijdens onze traditionele nieuwjaarsreceptie. Dit jaar zijn jullie respectievelijk 25, 50 of 60 jaar lid van SVF en daar zijn we als club bijzonder trots op.

Tijdens deze bijeenkomst hebben jullie van mij de van toepassing zijnde oorkonde mogen ontvangen. Vandaag zal het speldje officieel opgespeld worden voorafgaande aan de wedstrijd van ons éérste tegen ’t Gooi.

Wij zijn bijzonder trots op onze trouwste leden. Wat opvalt is hoe betrokken jullie allemaal zijn bij onze vereniging. Ook hier blijkt maar weer eens hoe zeer we op onze vrijwilligers kunnen bouwen. En hoeveel vrijwilligers er zijn bij SVF.

Helaas kan Stef van Wijck niet aanwezig zijn omdat zijn gezondheid het niet toelaat. Het speldje zal hij later van mij krijgen.

Nick van Dam
Nick is samen met Kevin leider van zaterdag 3. Dit team bestaat voornamelijk uit oud eerste elftal spelers waarin je zelf ook vele jaren hebt gespeeld. Ondanks dat je zelf niet meer voetbalt lever je een bijdrage als vrijwilliger.  Hiermee laat je je verbondenheid aan SVF zien, waarvoor mijn dank.

Gerard Mocking
Je vrijwilligersbijdrage is een opsomming van diverse taken. Jaren ben je trainer leider van de A junioren geweest waar ook onze zoon in gespeeld heeft. Momenteel ben je lid van de Comissie Voetbalzaken senioren. Training geven doe je graag en het valt mij op dat je weer op het veld te zien bent als jeugdelftal trainer. Als het nodig is kunnen we een beroep op je doen en daar ben ik zeer blij mee.

Ad Koolsteeg
Ook Ad is een echte SVF er. Zo trots als je bent draag je het liefst een groene SVF sjaal. Als vrijwilliger ben je tot de dag van vandaag actief bij de onderhoudscommissie. Dit doe je overdag waarin je allerlei klussen doet. Hierdoor ziet ons park er altijd verzorgd uit. Als we onze traditionele wafels bakken ben je met een betonmixer het beslag aan het maken. Je bent graag bij SVF en daar ben ik trots op, waarvoor mijn dank.

Sjaak van Woudenberg
Al vele decennia ben je bij de club betrokken als vrijwilliger in diverse functies. Als commissie lid van de kantine doe je de inkopen. Maandelijks verzorg je de energie rapportage en laat je ons precies weten hoe het verbruik is ten opzichte van voorgaande jaren. Tevens ben je tot de dag van vandaag actief bij de onderhoudscomissie. Voor een klusopdracht kunnen we je altijd vragen. Zo heb je in 2020 samen met andere vrijwilligers de LED lampen geïnstalleerd. Een echte SVF en daar ben ik zeer blij mee.

Jan Rosengarten
Of het nu eltalleider is of lid van de onderhoudscommissie. Jan is graag bij SVF. Voetballen heeft immers zijn passie en dat laat hij graag op en langs het veld zien. Samen met Ad is Jan speler geweest van het kampioenselftal in 1973. Een thuiswedstrijd van het eerste zal hij niet snel overslaan en als trouwe supporter geeft hij op zijn eigen manier verslag van de wedstrijd. Ik ben trots dat ik je het speldje mag opspelden.

Alle jubilarissen: bedankt voor jullie trouwe lidmaatschap en inzet, van harte gefeliciteerd en op naar de volgende mijlpaal.

Foto’s van Wim Terwint staan in een fotoalbum.

Voorzitter Erwin Rieff