Jubilarissen 2021

25 Jan 2021 | Laatste Nieuws

We hebben een lange traditie dat onze jubilarissen tijdens de nieuwjaarsreceptie genoemd worden in onze kantine.  Ook dit jaar willen dit moment niet ongemerkt voorbij laten gaan. Leden die al vele jaren de vereniging een warm hart toedragen verdienen een moment van speciale aandacht. Maar helaas kan dat niet zoals we gewend zijn.

Ieder lid levert zo zijn eigen bijdrage. Als vrijwilliger, speler of gewoon gezellig in de kantine na de wedstrijd.

Het is wat de mens verbindt en wat we als vereniging belangrijk vinden. Of je nu 25 jaar of 75 jaar lid bent, het maakt niet uit. Jong en oud gewoon met één doel; allemaal staan we achter SVF.

Dit jaar zijn we als verrassing bij 16 jubilarissen op huisbezoek geweest met een doos Merci en een speldje. Netjes ingepakt door Caroline Balk.

Het moment van het bezoek bracht bijzondere en hartverwarmende reacties. Bijvoorbeeld de periode dat er nog op een koeienweide werd gespeeld, oude spelerspassen die bewaard zijn gebleven, de papieren loeier en andere verhalen.

Deze verhalen zullen ons nog lang in het geheugen staan. Wat zijn we toch een bijzondere vereniging en wat waren wij blij dat we dit hebben mogen doen voor al die trouwe leden.

Claudia Klein en Erwin Rieff

Jubilarissen 2021.

Cees van den Berg, 75 jaar lid
Gerard de Gier, 75 jaar lid