Jonathan JO10-3 tegen SVF JO10-1

22 Feb 2017 | JO10-1, Pupillen

Wedstrijdverslag Jonathan JO 10-3 tegen SVF JO 10-1

De goede prestaties van SVF JO 10-1 zijn de KNVB niet ontgaan: Voor de derde keer dit seizoen werd SVF ‘beloond’ met promotie naar een hogere klasse! Vandaag staat de eerste wedstrijd van deze ‘derde competitie’ op het programma, alwaar Jonathan JO 10-3 de gastheer is. Via Voetbal.nl hebben spelers en ouders al kunnen zien dat SVF vandaag de borst nat kan maken…

Ondanks het vroege tijdstip, zijn ook vandaag weer veel supporters meegereisd met het team. Vanaf het eerste fluitsignaal gaan de spelers van SVF JO 10-1 direct op zoek naar de openingstreffer. Helaas worden de eerste doelpogingen nog niet omgezet in een doelpunt. Jonathan neemt steeds meer initiatief en is daarmee de eerste helft de bovenliggende partij. Jonathan scoort kort na elkaar drie keer. Pas daarna maakt SVF, weliswaar via een een speler van Jonathan, de 3-1.

Tijdens de rust spreken Jan Willem en Arthur de mannen moed in. De combinatie van werklust en samenspel maakt SVF de laatste weken zo succesvol; dit moeten ze in de tweede helft laten zien om zicht te houden op een goed resultaat. De tweede helft geeft inderdaad een ander wedstrijdbeeld. SVF geeft Jonathan veel beter partij! Hoewel Jonathan na de rust nogmaals scoort, zorgt Sem met een mooi doelpunt dat de strijd nog niet gestreden is. Er wordt hard gewerkt, maar dit leidt helaas niet meer tot doelpunten voor SVF. Het laatste fluitsignaal klinkt, zodat deze wedstrijd helaas met een nederlaag wordt beƫindigd.

Ondanks deze nederlaag zien de supporters de eerstvolgende wedstrijd tegen Sporting JO 10-2 met veel vertrouwen tegemoet!

Een enthousiaste toeschouwer.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief