Jonathan D7 – SVF D2

17 Apr 2016 | Pupillen

Zaterdag 16 april verzamelden we op de parkeerplaats. Deze keer leenden twee spelers. De één was Gijs van Woudenberg en de andere was Aimee Pot. We vertrokken naar Bunnik.

Bij aankomst gingen we eerst omkleden. Na het omkleden begon de warming up met regen helaas. En we speelden op gewoon gras. Als aanvoerder gaf ik de scheids een stevige hand. En de wedstrijd begon met de aftrap van de tegenstander. Maar ze kwamen nauwelijks door onze verdediging: Tiemen als laatste man met Friso en rechtsachter Chris en linksachter Vince. Dylan scoorde al snel in de eerste helft. 1-0 voor ons. Er waren nogal wat overtredingen in de wedstrijd. En toen was het rust.

We gingen even wat drinken en de coach gaf ons tips. En toen begon de tweede helft. De tegenstander scoorde al snel. Het was 1-1. We moesten nog even hard werken maar het bleef 1-1. Het was het einde van de wedstrijd.
Rik Resink.