JO7 wint toernooi bij Everstein

05 Jun 2023 | Laatste Nieuws

Afgelopen zaterdag 3 juni gingen Tijn, Jace, Sep, Melle en Wout van de JO-7 op pad richting Everdingen om bij Everstein om hun eerste toernooi te gaan voetballen. Om 08:15 vertrokken we en daar aangekomen ging het al snel over de beker die gewonnen kon worden bij een eventuele eerste plek. Na een korte warming up en het bepalen van de tactiek was het tijd voor de 1e wedstrijd tegen Groot Ammers. Een tegenstander die we in de competitie nog niet waren tegengekomen. Er werd lekker gevoetbald door de jongens wat resulteerde in een snelle voorsprong voor en uiteindelijk een 6-1 overwinning. De tweede wedstrijd tegen GJS werd ook gewonnen met ruime cijfers, 7-2. De beker kwam nu wel heel dicht bijā€¦ Na een 3-0 overwinning in de laatste wedstrijdtegen Everstein was het tijd voor feest. De beker kon worden opgehaald! Een prestatie waar de jongens trots op mogen zijn!