JO11-2 oefenwedstrijd tegen Aurora

15 Jan 2017 | JO11-2, Pupillen

14 januari 2017, de oefenwedstrijd tegen Aurora staat op de agenda.

Bij aankomst ligt er nog wat overgebleven sneeuw op het veld. Anthony ruimt het op met een sneeuwschuiver, nadat de jongens het zelf ook hebben geprobeerd. Stijn de Gier en Stijn Raymaekers staan wissel. Duncan staat op het doel, omdat Stijn de Gier een handblessure heeft. Aurora wordt meteen onder druk gezet en Mika krijgt de eerste kans. Verder gebeurt er weinig, totdat er gewisseld wordt. Lars en Thomas gaan eruit en de Stijnen komen erin. Stijn de Gier weet meteen een mooie voorzet te geven, maar het lukt Sam niet om met de knie te scoren. Zo loopt de eerste helft op zijn eind.

De tweede helft blijft Thomas aan de kant met een nekblessure en Daniël komt hem vergezellen. Lars neemt zijn plek als laatste man weer in. SVF blijft de betere partij, maar het lukt niet om te scoren. Koen wordt nog gewisseld voor Daniël en Sam later voor Koen. We blijven kansen creëren, maar komen niet tot scoren. In de laatste 2 minuten krijgen we een corner en Stijn Raymaekers gaat mee naar voren om de afvallende bal op te vangen. Deze weet hij mooi in de kruising te schieten en het harde werken van allemaal wordt beloond met een 1-0 overwinning.

Stijn Raymaekers

Schrijf je in voor de nieuwsbrief