JO10-2G Clubwinnaars en in Nieuwe tenues

09 Dec 2019 | JO10-2

In het najaar is De Grote Clubactie een terugkerende actie om loten aan de man te brengen, die tevens een mooie bijdrage leveren aan de clubkas. Binnen SVF geldt hierbij ook een interne ‘wedstrijd’, waarbij de elftallen worden uitgedaagd om zoveel mogelijk loten te verkopen. Dit jaar heeft JO10-2G zich vol ingezet en zijn met enthousiasme gemiddeld 18 loten per speler verkocht!

Op 7 december heeft hierdoor het team mogen genieten van patat en drinken, aangeboden door het bestuur. De kids hebben met volle teugen genoten van deze VIP-behandeling. Maar dat was nog niet alles, ook heeft JO10-2G haar nieuwe clubtenues ontvangen. Dit is mogelijk gemaakt door Gezinshuis Helder Cothen (Marco en Willeke van Amerongen) en Familierestaurant De Jonge Graaf (Patrick en Sharon Terschegget). Ook de trainer/leider heeft een mooie -weersbestendige- jas aangemeten gekregen. De clubtenues zijn van het sportmerk Macron en geleverd door Koppers Sports uit Houten, de nieuwe sportkledingleverancier én sponsor bij SVF. Alle sponsoren; hartelijk dank! Ook bedanken wij de commissie PR & Sponsoring voor de communicatie en het regelen van het sponsorpakket.