Inschrijving Jeugdweek 2018 van start

12 May 2018 | Laatste Nieuws

Jongens  en  meisjes

Hier een bericht van de jeugdweekcommissie. Wij zijn weer druk bezig met het organiseren van een leuke week voor jullie. De 31e jeugdweek zal plaatsvinden van 20 t/m 24 augustus. Het thema van dit jaar is: “Boerderij”!

Kinderen van 5 t/m 14 jaar die wonen in Cothen en leden en directe familieleden van S.V.F kunnen zich inschrijven voor deze gezellige week van 12 tot 27 mei.
De kosten zijn € 37,50 per persoon. Er kunnen maximaal 180 kinderen inschrijven.
Graag € 37,50 overmaken op rekening nummer NL 52 RABO 0312301871  t.n.v. SVF Jeugdweek o.v.v. naam kind

Via onze Facebook pagina is de inschrijflink te vinden. Deze pagina is openbaar.

www.facebook.com/svfjeugdweek

Lijkt het je leuk om te helpen, dan ben je van harte welkom, want zonder de hulp van onze vrijwilligers kunnen we de jeugdweek niet organiseren. De minimum leeftijd voor vrijwilligers is 16 jaar. Vanaf 18 jaar mag je ook een groepje kinderen begeleiden.
Graag het vrijwilligers formulier invullen zodat we weten dat je komt helpen. Ook dit formulier is te vinden op onze Facebookpagina.

Tijdens de zomervakantie ontvang je van ons een programmaboekje met alle informatie die nodig is voor deze week.
Let op! De inschrijving is pas definitief als het geld is overgemaakt en je een bevestiging van de organisatie hebt ontvangen.

Wij hopen er samen met de kinderen en de vrijwilligers een leuke week van te maken!

Met vriendelijke groeten,

De Jeugdweekcommissie