Inschrijving jeugd3daagse 2024 geopend!

08 Apr 2024 | Jeugdweek

Hallo allemaal.
Vanaf vandaag maandag 8 april t/m zondag 21 april is de inschrijving geopend voor de jeugd3daagse 2024. De jeugd3daagse zal plaatsvinden op woensdag 21 donderdag 22 en vrijdag 23 augustus.
Op woensdag is er in de ochtend een keuze tussen 4×4 voetbal of spelletjes in de middag is er een combinatie van een voetbalclinic en vossenjacht. Op donderdag is er een uitje naar een pretpark welke dat is blijft nog even een verassing. En als afsluiting op vrijdag is er de welbekende zeskamp waarin eerst de kinderen de spellen mogen spelen en als laatste de vrijwilligers.
Zonder vrijwilligers kan er geen jeugdweek zijn, dus ook dit jaar zouden wij het fijn vinden als jullie komen helpen. Minimaal 1 dag is verplicht om op te geven maar meerdere dagen is natuurlijk ook mogelijk. Onderstaand is het inschrijfformulier. Voor elk kind dat je opgeeft graag een apart formulier invullen. Schijf je nu in:
Heb je vragen? E-mail ze naar svfjeugdweek@gmail.com.