In memoriam: Ot Zumbrink

08 Dec 2018 | Geen categorie

Heden bereikte ons het overlijden van ons lid Ot Zumbrink. Ot is bij velen van ons, zeker bij de ouderen, een bekend persoon. Ot was onderscheiden door SVF als lid van bijzondere verdiensten en zeer terecht.

Als clubscheidsrechter heeft hij heel veel gefloten zowel jeugd- als senioren wedstrijden. Daarnaast heeft hij vele jaren als grensrechter gefungeerd bij het eerste elftal. Beide functies kenmerken zich door het feit, dat je het nooit goed deed. Toch wist hij zich goed staande te houden.

Toen hij beide functies had neergelegd was hij een trouwe supporter bij wedstrijden van ons eerste. Hoewel het steeds moeilijker ging met zijn mobiliteit bleef hij SVF trouw, hierbij gebruikmakend van een rollator, scootmobiel en later nog van een rolstoel. Met behulp van zijn vaste chauffeur Arnold van der Mispel kon hij zo de uitwedstrijden bezoeken.

De verzorging van Ot werd steeds moeilijker, maar door de geweldige zorg van zijn vrouw, zagen wij hem nog steeds bij de thuiswedstrijden. Nooit was er iets teveel voor zijn vrouw en zelfs niet bij momenten als Ot niet in zijn goede doen was. Voor Ot kunnen wij weinig meer doen, maar wij zullen hem dankbaar blijven voor zijn inzet als vrijwilliger voor SVF. Tijdens de uitwedstrijd tegen de Musketiers zullen, als eerbetoon, de spelers met een rouwband spelen.

Ons medeleven gaat uiteraard uit naar zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen. Dat zij de steun mogen vinden bij elkaar in deze moeilijke dagen. Rust zacht Ot.

Namens alle leden van SVF

Het bestuur.