In memoriam Bertus van de Bildt 12 januari 2021

12 Jan 2021 | Laatste Nieuws

Heden bereikte ons het bericht dat ons lid van bijzondere verdiensten, Bertus van de Bildt is overleden op 78 jarige leeftijd.

De oudere onder ons, zullen Bertus herinneren als grensrechter van het 2e elftal. Daarnaast was hij een trouwe supporter van het 1e elftal. Hij genoot van het voetbal, soms met een kritische noot.

Jammer was het, dat hij steeds meer moeite kreeg om het voetbal goed te kunnen volgenĀ  daar zijn gezichtsvermogen slechter werd. Toen hij door een tragisch ongeluk geheel blind was geworden kon hij helemaal niet meer genieten van zijn clubje.

Grote bewondering kunnen wij hebben voor de manier hoe hij omging met deze handicap. Regelmatig zagen wij hem lopen in ons dorp. Feilloos wist hij de weg te vinden.

Door een hartstilstand kwam er een einde aan zijn leven. Wij wensen, zijn vrouw Alie, kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte toe in deze moeilijken dagen en natuurlijk ook de verdere naaste familie. SVF verlies weer een echte SVF-er.

Het bestuur van SVF

Schrijf je in voor de nieuwsbrief