Hummel ledenshop vernieuwd

25 Oct 2017 | Laatste Nieuws

Onze Ledenshop is vernieuwd!

Onze kledingpartner Hummel heeft een geheel vernieuwde Ledenshop gelanceerd! Onze nieuwe shop biedt meer mogelijkheden, en is bovendien mooier en overzichtelijker. Een nieuw design, met de vertrouwde bestelmogelijkheden. De update werkt minstens zo gemakkelijk als de omgeving die je al kende. Neem dus snel een kijkje!

Bonussysteem
Het bonussysteem dat aan de Ledenshop is gekoppeld, blijft onveranderd. Alle bestellingen die je via de Ledenshop plaatst (denk aan een trainingsshirt, een extra paar kousen of een clubtas met logo) leveren een bijdrage aan de clubkas.

Het bonussysteem van Hummel creƫert kledingbudget voor het nieuwe seizoen. Aan het eind van ieder seizoen ontvangen we als club de bonus die alle bestellingen samen hebben opgeleverd. Dit kunnen we in het nieuwe seizoen besteden aan nieuwe aankopen. Hiermee kan het sponsorbedrag ieder jaar nog flink oplopen!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief