Huizen MO13-3 tegen SVF MO13-1

24 Mar 2017 | MO13-1, Pupillen

We begonnen de warming-up in de kletterende regen. En waren dus kletsnat voor de wedstrijd. Wij hebben aftrap en beginnen goed.

We hebben veel kansen maar geen een zit raak. Er werd weer een actie gemaakt maar die is mis. De bal rolt voor het goal en ligt stil hier maakt Lisa gebruik van schiet hem er in. 1-0 voor ons we gaan door. De rust is aangebroken.

De tegenstander heeft de aftrap dus we moeten gelijk druk zetten. Dan geeft Floor een voorzet aan Lisa en dan maakt Lisa hem af. Achterin wordt ondertussen ook gevochten om de bal uit het goal te houden en dat lukt ook. Dan krijgt Floor de bal weer en maakt hem netjes af -het is nu 3-0 voor ons.

Dan wordt er afgefloten de wedstrijd is afgelopen. En we hebben de koppositie in de competitie gehouden.

Hop hop hop meiden aan de top !

Geschreven door: Nova Pieper