Het leukste teamuitje voor jeugdteams!

10 Nov 2018 | Laatste Nieuws

Beste leden van S.V.F. Cothen,

Het leukste teamuitje van seizoen 2018/2019 komt eraan!

Op zondagmiddag 25 november, speelt FC Utrecht thuis tegen De Graafschap! Bij deze spannende Eredivisiewedstrijd kunnen de leden van S.V.F. Cothen tegen een sterk gereduceerd tarief aanwezig zijn. Dat is één van de voordelen die je hebt als lid van RAC-club S.V.F. Cothen!
Leden (maar ook partners, familieleden en vrienden; noem maar op!) tot 16 jaar kunnen voor FC Utrecht – De Graafschap voor €7,50 een kaartje kopen. Voor volwassenen geldt het bijzondere tarief van €12,50. Maar ook S.V.F. Cothen profiteert mee, want per verkocht kaartje wordt door FC Utrecht €2,50 gestort in de clubkas van S.V.F.

Het bestellen van de kaarten gaat eenvoudig en snel via www.fcutrecht.nl/svf

Nog even in het kort:
FC Utrecht – De Graafschap, zondag 25 november om 14:30uur in Stadion Galgenwaard.
Kaarten te koop voor leden van S.V.F. voor €7,50 (tot 16 jaar) en €12,50 (volwassenen). Per gekocht kaartje gaat er €2,50 in de clubkas van S.V.F. Cothen. Zo snijdt het mes dus aan twee kanten.

Tot ziens in Stadion Galgenwaard op zondag 25 november!

Groetjes FC Utrecht