Het leukste teamuitje van seizoen 2017/2018 komt eraan!

28 Sep 2017 | Laatste Nieuws

Beste leden van S.V.F.,

Het leukste teamuitje van seizoen 2017/2018 komt eraan!

Op 14 oktober speelt FC Utrecht thuis tegen sc Heerenveen en bij deze mooie Eredivisiewedstrijd kunnen de leden van S.V.F. tegen een sterk gereduceerd tarief aanwezig zijn. Dat is één van de voordelen die je hebt als lid van RAC-club S.V.F.! Leden (maar ook partners, familieleden en vrienden; noem maar op!) tot 16 jaar kunnen voor FC Utrecht – sc Heerenveen voor 7,50 euro een kaartje kopen. Voor volwassenen geldt het bijzondere tarief van 12,50 euro. En S.V.F. profiteert mee, want per verkocht kaartje wordt door FC Utrecht 1 euro gestort in de clubkas!

Het bestellen van de kaarten is eenvoudig en snel en kan via www.fcutrecht.nl/svf.  We kunnen ons goed voorstellen dat er vragen zijn. Die beantwoorden we graag. Vragen per mail kunnen naar s.claessens@fcutrecht.nl, daarnaast zijn we ook telefonisch bereikbaar: 030-8885500. Van dinsdag tot en met zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur kun je uiteraard ook even binnenlopen in de FC Utrecht Fanshop in Stadion Galgenwaard.

Nog even in het kort:

14 oktober, 20.45 uur, FC Utrecht – sc Heerenveen.
Kaarten te koop voor leden van S.V.F. voor 7,50 euro (tot 16 jaar) en 12,50 euro (volwassenen).
En: 1 euro per gekochte kaart gaat de clubkas in! Zo snijdt het mes dus aan twee kanten! Tot ziens in Stadion Galgenwaard op zaterdag 14 oktober!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief