Het leukste teamuitje komt er aan!

05 Mar 2018 | Laatste Nieuws

Beste leden van SVF Cothen,

Het leukste teamuitje van seizoen 2017/2018 komt er aan!

Op zondagmiddag 8 april gaat FC Utrecht de strijd aan met ADO Den Haag en bij deze mooie Eredivisiewedstrijd kunnen de leden van SVF Cothen tegen een sterk gereduceerd tarief aanwezig zijn. Dat is slechts één van de voordelen die je hebt als lid van de RAC- club SVF Cothen!

Voor slechts 7,50 euro kunnen leden (maar ook familieleden, vrienden, en meer!) tot 16 jaar een kaartje kopen voor deze mooie wedstrijd. Voor volwassenen geldt het bijzondere tarief van 12,50 euro. En SVF Cothen profiteert mee, want per verkocht kaartje wordt er 2,50 euro gestort in de clubkas van SVF Cothen! Zo snijdt het mes dus aan twee kanten!

Scoor je kaarten eenvoudig en snel via www.fcutrecht.nl/svf

Nog even in het kort:

Zondagmiddag 8 april, 12.30 uur, FC Utrecht – ADO Den Haag
Kaarten zijn te koop voor leden van SVF Cothen voor 7,50 euro (tot 16 jaar) en 12,50 euro (volwassenen). En: 2,50 euro per gekochte kaart gaat de clubkas in van SVF Cothen!

Tot ziens in Stadion Galgenwaard op zondag 8 april!