Het doek is gevallen

09 May 2016 | Heren zondag, SVF 1

Ongewild gingen vandaag mijn gedachten naar de uitwedstrijd tegen PVC op 13 sept. 2015. SVF won deze wedstrijd met 0-3 en speelde een geweldige wedstrijd. In mijn verslag van toen sprak ik van een overwinning van het collectief. Er was strijd en men vormde een team. Men hoort vaak de kreet “In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst”  en dat is zeker ook van toepassing op SVF. Het niveau van toen heeft SVF geen enkele keer meer kunnen behalen deze competitie.

Vandaag begon SVF tegen PVC met nog maar vier spelers in de basis ten opzichte van de wedstrijd op 13 sept. 2015. Tegen beter weten in hoopte we toch nog dat wij  puntjes konden pakken vandaag, want dat was de enige mogelijkheid om rechtstreekse degradatie te voorkomen. Wij weten allemaal hoe het afgelopen is. SVF had geen schijn van kans. PVC was veel agressiever en won bijna alle duels. PVC zou bij winst nog kans hebben op een periodetitel en dat was duidelijk zichtbaar. De eindstand van 1-4 zegt voldoende.

Meestal is in het afgelopen seizoen hard gewerkt. Een beetje geluk ontbrak ons vaak. We hebben te maken gehad met heel veel blessures, waardoor de kwaliteit er niet beter op werd.

Het gezegde gaat :”Vaak moet men eerst een stapje terugzetten om vervolgens weer sterk terug te komen” en daar gaan we dan ook volgend seizoen voor.

Ik wens iedereen een fijne vakantie en vertrouw erop iedereen weer terug te zien op de velden.

Foto’s van deze wedstrijd zijn te vinden in het album.

Wim Terwint

Balsponsor van de wedstrijd SVF – PVC was Rijnheuvel Advies. Gelukkig was er nog taart….

rijnheuvel 8 mei

Schrijf je in voor de nieuwsbrief