Het 25e Afsluitweekend komt er aan !

06 May 2018 | Laatste Nieuws

23 en 24 juni is het weer zover: het SVF-Afsluitweekend. Dit jaar wat later dan normaal. Dit heeft te maken met het seizoen dat wat langer doorloopt.

Er zijn al weer leuke ideeën om er dit jubileum jaar een euk evenement van te maken. Ja je leest het goed. Dit jaar is het namelijk voor de 25e keer dat het afsluitweekend georganiseerd wordt!

Graag vast de volgende aandachtspunten:

Het hoofdveld mag niet belopen worden tijdens het afsluitweekend ivm onderhoud!

Via het aanvraagformulier vragen wij de toestemming van de ouders verzorgers om foto’s te mogen maken en deze te mogen gebruiken voor bijvoorbeeld FaceBook. Vanwege de nieuwe wet op privacy die per 25 mei ingaat moeten wij dit vragen.

Uiteraard zijn wij weer op zoek naar verschillende vrijwilligers om ons te assisteren.

Vul dan ook zo snel mogelijk (uiterlijk 10 juni) het aanmeldingsformulier in voor jouw topvoetballer in spé!

Vergeet jezelf niet op te geven als vrijwilliger ?

Groet

John van Gend

Schrijf je in voor de nieuwsbrief