Helaas geen punten

22 Sep 2015 | Senioren, SVF 1

SVF-Hoograven    20-9-2015
Wij hoopten allemaal op minstens een puntje tegen Hoograven , want dan zou het feest van gisteren een prachtig einde krijgen.
Jammer was dat SVF Remco den Broeder moest missen wegens een blessure.
SVF begon strijdvaardig en was veel voor het doel van Hoograven te vinden. Probeerde direct weer druk te zetten op de bal, maar daar waar het vorige week wel lukte, had men hier te maken met een andere tegenstander die niet in paniek raakte.

Hoograven bleek heel efficiënt te zijn, want de eerste de beste keer dat zij ten aanval gingen scoorde zij na een prachtige opgezette aanval  de 0-1. Een domper.
Na een half uur spelen waagde  Mick van de Bildt een schot op het doel van Hoograven. De bal werd onderweg  nog aangeraakt en kwam zo buiten bereik van de keeper.  (1-1)
Een leuke opsteker voor SVF.
Hoograven  was en bleef de beter voetballende ploeg. Na een overtreding in het strafschopgebied kreeg Hoograven  een penalty te nemen. Matthijs Mocking  koos de goede hoek en wist zo SVF te behoeden van een achterstand.
De 2e helft  voerde Hoograven de druk op. Af en toe kwam SVF hier onderuit, maar tot scoren kwam het niet. Hoograven lukte dan wel en kwam zodoende op  1-2.
De wissels  die trainer Olav van Rijkom inbracht om zodoende het tij te keren mochten niet baten en zodoende kwam er geen verandering in de stand.
Tot  “Man of the match”werd Matthijs Mocking uitverkoren.  Foto’s staan in het album.
a.s. Zondag 27 september speelt SVF de uitwedstrijd tegen Odijk. Wij blijven natuurlijk de jongens aanmoedigen.  Wim Terwint

Schrijf je in voor de nieuwsbrief