Hard werken, geen punten

10 Sep 2015 | Heren zondag, SVF 1

De eerste wedstrijd van dit seizoen is gespeeld en leverde geen punten op voor SVF.
SVF begon aan deze wedstrijd met een ploeg van gemiddeld 23 jaar. Zonder de staf, want dan had de leeftijd wat hoger gelegen.

Het eerste kwartier had SVF zeker minimaal één doelpunt moeten maken, want  kreeg hiertoe zeker de kans. De koele afmaker ontbrak echter bij SVF.
Vreeswijk , duidelijk sterker dan het vorige seizoen.
Physiek en lengte kwam SVF tekort. De werklust was zeker aanwezig bij SVF.
Deze meerwaarde wist Vreeswijk uit te drukken in een voorsprong na 45 minuten spelen. (0-1)

De 2e helft was SVF toch regelmatig voor het doel van Vreeswijk te vinden, maar tot scoren kwam het niet. Dit werd vakkundig door Vreeswijk belet.
Vreeswijk scoorde nog wel, maar op advies van onze grensrechter Henry Mocking , werd deze goal afgekeurd.
De hervatting, na deze afgekeurde goal, bracht SVF bijna op 1-1, maar het vizier van Mick van de Bilt was niet geheel zuiver.
De druk werd wel opgevoerd, echter zonder resultaat. Het zal duidelijk zijn dat SVF blij zou zijn geweest met één punt.
Uiteindelijk won Vreeswijk terecht met 0-1 en ging met drie punten naar huis.
De wissels: Robin Jansen voor Jorrit van Dam en Nando Koedam voor Sander Mocking konden dit ook niet vermijden.

Dit seizoen gaan we weer The Man of the Match benoemen. Enkele mensen die verstand hebben van voetballen zullen deze uitverkiezing voor hun rekening nemen.
Deze wedstrijd was de eer voor Nick Vermeer.Volgende week speelt SVF de uitwedstrijd tegen  PVC.
Wanneer de strijdlijst aanwezig blijf en zeker het plezier, zullen wij heus nog wel eens punten pakken.  Foto’s kunt u vinden in het album.  Wim Terwint

Schrijf je in voor de nieuwsbrief