GVVV JO15-4 tegen SVF JO15-1

03 Dec 2017 | JO15-1, Junioren

Vandaag 2 december om half acht vertrekken richting Veenendaal voor de wedstrijd tegen de nummer 3 GVVV.  Eerste wedstrijd zonder Rob; hij gaat de JO15-2 versterken. Succes Rob! Mistig, koud en een zeer slecht veld, wat wil je nog meer…… Fast Fabian deed met ons mee aangezien Rob niet meer met ons meespeelt.

De eerste 10 minuten was zeer rommelig, onrustig aan de bal met als gevolg een paar kleine kansjes voor GVVV. De laatste weken staat onze verdediging als een huis en anders hebben we altijd Lars Onana nog die alleen de eerste helft moest ingrijpen. We kwamen steeds beter in ons spel en Job Dolberg zorgde na een pass van Jarno de Ligt voor de 0-1 Uit een corner van Gijs Neres schoot eerst Bram de Jong tegen de lat en Lucas Viergever zorgde in 2de instantie voor 0-2.

Na een lekker slokje koud water begonnen we aan de 2de helft.  Met verzorgd voetbal gingen we op zoek naar 0-3 want GVVV drong niet echt meer aan. Via via kwam de bal bij Jarno die na goed doorgaan de 0-3 aantekende. Hierna ging het snel, Job kreeg 2 schietkansen en benutte ze allebei;0-5.

Dit zou tevens de eindstand betekenen ondanks dat GVVV de lat en de paal nog raakte. Stijn Younes, Rik”het kanon” zorgde met goede acties nog voor het nodige gevaar maar leverde helaas niks op. Dennis van de Beek, Jelmer Schöne en Scott Ziyech heersten weer op het middenveld en dan vergeet ik Lars Veldman en Chris Dijks die hun verdedigende taak weer uitstekend uitvoerden……

Gewonnen, 2de plek veroverd en goed gevoetbald!

Doet me denken aan Ajax………..

Gr. Gijs en Patrick