GVVV JO11-6 tegen SVF JO11-2

11 Sep 2016 | JO11-2, Pupillen

Voetbalwedstrijd 2 op 10 september 2016. We zijn gestart op een bedauwd grasveld in Veenendaal tegen GVVV.

Stijn is vandaag supporter omdat hij zijn arm gebroken heeft en Duncan staat in het goal. De wedstrijd gaat van start. De teams zijn redelijk aan elkaar gewaagd, maar SVF bevindt zich vaker bij het doel van de tegenstander. Na een minuut of 10 valt er via een toevallig hakje van de tegenstander een eerste doelpunt (1-0). Er wordt mooi overgespeeld en goed gekeken door iedereen. Via een voorzet van Daniël maakt Mika de stand 1-1 halverwege de eerste helft! Duncan staat prima zijn mannetje en voert een aantal mooie reddingen uit. Na weer wat leuke kansen van SVF schiet Lars een hele lange rolbal van 30 meter zo het doel in. We gaan met 1-2 de rust in.

Na een teamtoespraak en flink wat slokken drinken beginnen we fris aan de tweede helft. Helaas valt er binnen een minuut een tegendoelpunt en moeten de mannen even gaan bijschakelen. Vervolgens volgen weer een paar prachtige momenten van tactisch samenspel en een paar mooie kansen, we willen hem er zowat inkijken, maar het gaat steeds net mis. Gelukkig knalt Thomas een mooie bal tussen de palen van de tegenstander en staat het 10 min na rust 2-3.

Na twee corners van Sam en Daniël, komt er weer een geschikte kans, Thomas mist net. Daarna speelt Thomas voor op Mika en komt de stand op 3-4. Vervolgens ontstaan er twee kansen voor Koen die net niet helemaal erin willen. De jongens lopen flink te zweten. Als er dan ook nog een tegendoelpunt valt, staan de gelederen allemaal op scherp. Sam komt eraan gestormd met lange stappen en kapt de bal mooi, bijna gescoord. Mika doet nog een poging op het doel en Sam neemt een strakke corner. Iedereen daarna snel weer in positie. Het wordt nog even spannend bij een laatste aanval van de tegenpartij twee minuten voor het eind. En daarna klinkt het fluitsignaal.

Gewonnen en super samengewerkt!

Nancy van der Heden

jo11-2-10-sept-1

Schrijf je in voor de nieuwsbrief