Geslaagde clubdag bij SVF

03 Oct 2021 | Laatste Nieuws

Beste SVF’ers

Zaterdag 2 oktober klopte alles en kan in de boeken als een zeer geslaagde dag. Het weer was in ons voordeel. De zon scheen afwisselend. Gelukkig mooie wedstrijden gezien zowel bij de jeugd als onze senioren. Het 1e mocht helaas niet winnen tegen ‘t Goy en ons 2e was afgelast vanwege vele blessures.

De ochtend zijn we gestart met het maken van de teamfoto’s van JO14-1, JO12-2 en JO9-1 onder leiding van Melanie Vernooij. Deze zullen snel een plaats op onze website krijgen. Het springkussen zorgde voor vermaak bij onze jeugd. Een aanwinst op de toch al feestelijke dag.

In de tweede helft van de middag liep het sportpark vol met publiek. De tribune heeft in jaren niet zo vol gezeten. Ook de wedstrijd van het derde werd goed bezocht. Leuk om te zien was de aanwezigheid van vele moeders, vrouwen van ons 3e, die bij het springkussen zaten en de kleintjes die zich hier vermaakte.

Het PR moment was wel de aanwezigheid van 3 sponsoren die met een bloemetje, SVF sjaal en teamfoto verrast werden. Zij zorgden ervoor dat ons 3e in een nieuw tenue spelen, naast tassen en trainingspakken.

De Onderlinge verzekeringen, PPC, Ebergen, Heino; bedrijven die de club een warm hart toedragen, maar ook onderling contacten uitwisselen omdat ze elkaar wat te bieden hebben.

Onze Wim Terwint zorgde voor de teamfoto van het 1e waarna de wedstrijd kon beginnen.

Inmiddels heeft Andre Odijk zijn muziekinstallatie opgezet en was hij aan het warm draaien. Tegen vijven liep de kantine vol met veel jeugd. Ook de spelers van ‘t Goy en later van Aurora waren aanwezig. Jongens en meisjes die elkaar vaak van school kennen.

Onze Gijs was druk met het uitlezen van de Corona QR code. De bar medewerkers werkte zich in het zweet om iedereen op tijd van zijn drankje te voorzien. Tot laat in de avond werd er gebakken om de magen gevuld te houden. Om 24.00 uur stopte het feest en ging iedereen tevreden naar huis, maar niet eerder dan dat alles opgeruimd was. Compliment hiervoor.

De volgende morgen maken we de balans op. Ondertussen is Harry van Beek de kantinevloer aan het dweilen en Geertje maakt de toiletten schoon.

De tafels zijn ondertussen al aan de kant gezet door een Zaterdag groep, zodat de ouderen maandag weer kunnen gymen.

Uiteraard zijn er best wel een paar puntjes die verbeterd kunnen worden, en dat is helemaal niet zo gek. Maar overall was het een super gave zaterdag met vrijwel alleen hoogte punten.

Bedankt alle vrijwilligers voor deze onvergetelijke dag. Hier mogen we trots op zijn.

Erwin & Claudia.