Gelijkspel ‘t Goy -SVF

14 Mar 2016 | Heren zondag, SVF 1

Met een uitgebreide selectie vertrok SVF op zondag 13 maart naar ’t Goy voor de degradatiewedstrijd. Deze uitbreiding bestond uit Mark Mocking, Scören Verbeek en Nick van Dam.

Drie punten uit deze wedstrijd zou fantastisch zijn, maar ’t Goy zou zich niet zomaar  gewonnen geven. Ook zij hadden de punten hard nodig. Het werd dan ook een wedstrijd waar op het scherp van de snede strijd geleverd werd. Beide ploegen vochten als leeuwen.

Toch had SVF al na drie minuten op voorsprong kunnen komen, maar dat beetje geluk ontbrak weer. De bal belandde op de lat. Het betere spel was voor SVF de 1e helft, maar ook ’t Goy kwam een paar keer gevaarlijk voor Matthijs. Vaak werd weer de lange bal gehanteerd, maar dat kwam ook omdat men moeilijk een medespeler kon aanspelen. Toch werden er soms leuke aanvallen opgezet, maar de beslissing bleef achterwege. Gerust werd er met een stand van 0-0.

De 2e helft bracht weinig verbetering. Behoudens een paar kansen voor beide ploegen werd de meeste strijd geleverd op het middenveld. Zowel SVF als ’t Goy mistte een killer om hun werklust om te zetten in een doelpunt. Gezegd dient wel te worden dat Matthijs,  tot tweemaal toe, dit  op miraculeuze wijze verhinderde  tot ongenoegen van ’t Goy.

De drie wisselspelers werden nog in gebracht, maar dit kon geen verandering brengen in de stand zoals wij begonnen waren. Het bleef 0-0.

Daar de Dreef en DWSV beiden gewonnen hebben is de thuiswedstrijd van a.s. zondag  20 maart tegen DWSV zeer belangrijk.

Laat iedereen die SVF een warm hart toedraagt naar ons sportpark komen om onze jongens te steunen en aan te moedigen in deze moeilijke periode.

Foto’s van deze wedstrijd kunt u bekijken in het foto-album.