Geen vuurwerk bij SVF

08 Mar 2024 | Laatste Nieuws

Beste SVF-ers, morgen speelt ons 1e elftal een derby tegen Aurora 1. Tijdens de afgelopen seizoenen zien we steeds vaker dat er door jeugdleden vuurwerk wordt afgestoken bij aanvang van een wedstrijd. Tijdens de afgelopen 2 jaar is er op ons complex al 3 keer forse schade ontstaan door het toedoen van het afsteken van vuurwerk. Wij willen vanuit bestuur dan ook een dringend verzoek afgeven, géén vuurwerk mee te nemen / af te steken op het terrein van SVF. Dit geldt voor alle soorten vuurwerk (ook fakkels). Vele vrijwilligers (mede uit de onderhoudscommissie), zijn dagelijks (lees dagelijks) taken aan het verrichten om ons mooie complex schoon en netjes te houden. Wij vragen dan ook aan alle leden hier een bijdrage aan te leveren en daar past overlast van vuurwerk dan ook niet bij. Bedankt voor het begrip en de medewerking.

Sportieve groet, bestuur SVF