Feest in Emmen en afscheid Dick en Gerard.

14 Aug 2017 | JO19-1, Junioren

Eind juni de allerlaatste activiteit wat voetballen betreft. Nou ja…..eigenlijk is het feest er om heen ook een activiteit op zich.

Gepakt en bezakt vertrok het stel op vrijdag om 18.00 uur vanaf SVF om te belanden bij het toernooi van Emmen. Spullen de tent in en op naar de tent….feesttent. Zaterdagochtend op tijd er uit, prima geregeld ontbijt en snel naar de eerste wedstrijd. Het voetbal bleef iets achter ten opzichte van de gezelligheid onderling en de feestkwaliteiten van deze groep. Domper van het toernooi: Ewout staat in veld nadat Julian geblesseerd raakte (geen wissels, dus die ging op doel). Ritje EHBO, Ziekenhuis en ……voor Ewout uiteindelijk een ritje naar Cothen, een breuk in zijn enkel (artsen zagen niet vaak een breuk op deze plek) zorgde er voor dat zijn weekend er op zat. De groep had reeds genoten van een prima maaltijd en waren klaar voor de volgende activiteit: de feestavond met o.a. Sieneke en Jannes was top. Op zondag was de domper van het missen van Ewout goed voelbaar. Nadat de laatste wedstrijd was gespeeld was het dan ook op – op naar huis. Al met al een goede afsluiting van het seizoen, voor een aantal spelers afsluiting van hun voetbalcarrière. Lol gemaakt, gevoetbald, gefeest; een top weekend!

Op 9 juli hebben de jongens met elkaar het seizoen met een barbecue afgesloten. Dick en Gerard waren hierbij ook aanwezig en de jongens hebben hen bedankt voor het leuke seizoen. Voor Dick en Gerard zit het er ook op, net als voor Jesse, Thomas, Hans, Thijs en Ferri.

Mannen, bedankt voor ook weer een leuk en gezellig seizoen. Gerard en Dick, bedankt voor al die jaren die jullie in de jeugd van SVF hebben gestopt, de humor  die jullie gebruikt hebben om met deze leeftijdsgroep om te gaan en er iedere week maar weer te staan.

Marieke de Kruijf

FOTOALBUM