FC Breukelen JO10-2 tegen SVF JO10-1

11 Mar 2017 | JO10-1, Pupillen JO

Zaterdag 11 maart 2017, een pittige wedstrijd gaat het worden. Daarom ben ik vrijdagavond op tijd naar bed gegaan, omdat je het beste kan voetballen als je uitgerust ben. Tenminste bij mij is dat wel zo. We moesten om 8.30 verzamelen bij SVF. We hadden eerder afgesproken om te vertrekken, want Breukelen is wel een stukje rijden. Tijdens het rijden hebben Jari en ik naar andere mensen gezwaaid, best grappig!

In Breukelen aangekomen, gingen we met elkaar naar de kleedkamer om ons om te kleden. Ook gingen we ons helemaal klaarmaken voor de wedstrijd. Jan-Willem en Arthur hielden een pep tolk praatje. We gingen er met z’n allen voor.

De eerste helft konden we goed met de tegenstanders mee blijven voetballen, Dustin had een paar mooie reddingen. We hielden het 0-0 in de rust. In de rust hadden we afgesproken om hetzelfde te doen als in de eerste helft.

Vol goede moed begonnen we aan de tweede helft. Breukelen wist snel tot scoren te komen…..Wat is toch 1 doelpunt alles was nog mogelijk. Al snel werd de volgende doelpunt door Breukelen gescoord. Toen ging het ineens heel snel met de tegen doelpunten. We gingen ook op elkaar mopperen en dat was eigenlijk niet zo goed van ons. Helaas hebben we verloren met 6-0.

Volgende week weer nieuwe kansen, want maatjes we kunnen het!

Jurre Naron