F-pupillen bij “PSV Masters on Tour”

27 Sep 2016 | Laatste Nieuws, Pupillen

Afgelopen zondag was het zover… De “PSV Masters on Tour” voor onze F-pupillen van SVF (JO09). Een 4×4 toernooi georganiseerd door PSV in samenwerking met CDW voor onze pupillen van 2009/2010. SVF was vertegenwoordigd met twee teams; Mike, Jorrick, Sem en Milan (categorie 2009), Guus, Owen, Bart, Guus en Ilse (categorie 2010).

Het toernooi begon met het voorstellen van alle 36x teams samen met mascotte “Phoxy”…. Iets gespannen maar vol vertrouwen begonnen we daarna aan de wedstrijden.  SVF speelde tegen oa. CDW, FC Driebergen, Delta Sports, sv Odijk en sv Houten.

Gezien de hoeveelheid wedstrijden hebben we niet alle details onthouden maar onze jongens/dame hebben gewonnen en verloren maar uiteindelijk met veel doelpunten, dribbels en vooral plezier een hele leuke middag gehad!!!  Dit resulteerde in een knappe 6e en 7e plaats (van de 36 teams)… Hier kunnen we als ouders en SVF trots op zijn!!

PSV en CDW hebben dit toernooi zeer goed georganiseerd (bedankt!!) en wij hopen er ook volgend jaar weer bij te mogen zijn!

Groet “de supporters van SVF JO09”

masters-1

masters-2