Esther bedankt!

21 Apr 2024 | Laatste Nieuws

Beste SVF,

Langs deze weg wil ik Esther van Woudenberg hartelijk danken voor de samenwerking. Zij heeft de rol als penningmeester om vervolgens de administratie voor de PR/Sponsor commissie te doen, meerdere jaren met veel overgave gedaan.

De jaren dat we in Corona zaten hebben we als club goed doorstaan, dankzij grip op de knip en door de subsidie fondsen te gebruiken. Een knap staaltje werk van haar.

Ik kan me nog goed herinneren dat we de ijsjes moesten verkopen aan de bestuursleden om deze maar niet te hoeven weggooien. Tot op de laatste euro moest het kloppen. We zijn hier als voetbalvereniging gezond uitgekomen. Niet altijd even makkelijk maar wel met een duidelijk doel.

Na jaren van inspanning is het nu tijd voor ontspanning. Samen met het gezin. Of om met haar dochter de schaatswedstrijden bezoeken.

Nogmaals dank Esther. Eens een SVF er altijd een SVF er.

Met sportieve groet
Erwin Rieff