Eindelijk winst voor SVF

12 Oct 2015 | SVF 1

Bij SVF was het goed doorgedrongen, dat de wedstrijd tegen V.V. de Dreef gewonnen moest worden om niet op de onderste plaats terecht te komen.
SVF ging de strijd niet uit de weg en na tien minuten scoorde Mick van de Bildt door een prachtig schot. SVF liet zich niet van de wijs brengen toen de scheidsrechter op advies van de grensrechter het doelpunt afkeurde, omdat Robin Jansen de keeper in de rug zou hebben geduwd.
SVF won menig duel om de bal en de tweede bal was nu ook vaak voor SVF daar dat vorige week niet het geval was.  Toch moest de achterhoede van SVF alert blijven bij de tegenstoten van de Dreef, waarbij de nummer 6 van de Dreef een grote rol speelde.
Voor de rust werd er niet gescoord en dit moest dan maar in de 2e helft gebeuren. Beide teams hadden hier zeker de kansen voor gehad.
Na vele kansen gecreëerd te hebben was het SVF die op voorsprong kwam door Robin Jansen die vanuit een moeilijke hoek wist te scoren. (0-1)
De Dreef drong sterk aan om op gelijke hoogte te komen, maar Matthijs wist zijn doel schoon te houden. In de laatste minuut trok SVF nog eenmaal ten aanval. Mats Vermeulen kreeg op ongeveer twintig meter afstand de bal en met een prachtig schot verschalkte hij de keeper en won SVF deze wedstrijd met 0-2.  Het harde werken van SVF had zijn vruchten afgeworpen.
a.s. Zondag 18 oktober speelt SVF de thuiswedstrijd tegen het ’t Goy. Zou nu dan eindelijk de eerste punten thuis gehaald kunnen worden ?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief