Eindelijk winst voor SVF D3 !

10 Jan 2016 | JO13-3, Pupillen

Wedstrijd verslag  SVF D3 – Candia D3 van 9 januari 2016.

We speelden de eerste wedstrijd van het jaar (nog een inhaal van de wintercompetitie) en het was lekker weer om te voetballen. De eerste helft waren er wel kansen maar er kwamen geen doelpunten dus 0-0 in de eerste helft.  In de tweede helft hadden wij lang geen kansen.

Verder in de wedstrijd kregen wij een vrije trap Luuk de Ridder nam de vrije trap hij had geluk dat de tegenpartij er niet bij kon.  Dus de bal kwam bij Jasper terecht toen schoot Jasper de bal in het doel :  Goal!!!!!!!!!!!   1 – 0

De laatste minuten van de wedstrijd waren nog spannend de tegenpartij kreeg nog kansen maar Quinten hield ze allemaal. Toen de wedstrijd klaar was waren wij en de coaches heeeeel blij omdat dit de allereerste wedstrijd was  die wij  hebben gewonnen in het hele seizoen !

Groetjes  Daan Kole

Filmpje:

start filmpje d3

Schrijf je in voor de nieuwsbrief