Geslaagde eerste bijeenkomst SVF jongerenraad

08 Oct 2018 | Laatste Nieuws

Vorige week maandag 01-10-2018 was het dan zover, de eerste bijeenkomst van de SVF Jongerenraad. Zeven enthousiaste jeugdspelers uit de leeftijdscategorieën van O13 tot en met O19 kwamen in de bestuurskamer bijeen om te gaan vergaderen over ‘zichzelf’. De vergadering werd begonnen met een heerlijk stukje appeltaart of luxe koek, meegebracht door Stephan.

De vergadering begon met een informatief stukje waarin de jeugdspelers te horen kregen wat de bedoeling van de SVF Jongerenraad is. Ook werden de doelen, die we met de jongerenraad voor dit seizoen willen bereiken, vastgesteld. Al gauw werd er overgeschakeld naar de inhoudelijke punten van de vergadering. Zo ontstond er een interactief gesprek tussen de aanwezige over onderwerpen zoals activiteiten voor de jeugd en vrijwilligerswerk. Na een klein uurtje hebben we de bijeenkomst beëindigd.

Wij zijn zeer enthousiast over de opzet en de eerste resultaten van de vergadering van de SVF Jongerenraad. We zijn ervan overtuigd dat dit idee een positieve bedrage gaat leveren aan de toekomst van het jeugdvoetbal van SVF en de beleving van de jeugdspelers.

Tot slot willen wij graag nog een oproep doen aan de meiden van MO15-1 en MO15-2. Van deze teams hebben we nog geen afgevaardigden in de SVF Jongerenraad. Ook jullie zijn een deel van onze club, dus zouden we jullie er ook graag bij betrekken. Mochten er geïnteresseerden zijn, laat het dan aan één van ons weten. Stephan Rieff (06-50411964) of Sander Botman (06-40072334).

Sportieve groet,

Stephan & Sander