Een gezellige nieuwjaarsreceptie

07 Jan 2020 | Laatste Nieuws

Onze voorzitters, Erwin en Claudia verwelkomden, namens het bestuur, iedereen en wensten alle aanwezigen een sportief en gezond 2020.  “PROOST”Onder deze aanwezigen waren ook vertegenwoordigers van de tennis, carnaval en SVL.

Eerst werd even teruggekeken op het oude jaar 2019.

Een jaar met leuke en minder leuke gebeurtenissen waar je als voetbalclub mee geconfronteerd wordt. Onze gedachten gaan uit naar hen die 2019 minder leuk hebben moeten ervaren. Positief waren er ook verschillende dingen.

Te denken valt o.a. aan:   1. Het afsluiten van een overeenkomst voor een nieuwe kledinglijn met Macron/Eric Koppens. Enkele teams spelen al in deze nieuwe tenues.

2.    Het Wijks Sportakkoord. Dit betreft het samenwerken tussen de gemeente en andere Verenigingen. Samenwerken is nodig om de verenigingen toekomstbestendig te houden. Door middel van concrete en praktische invulling te geven aan onze gezamenlijke belangen.

3.   Het aangaan van een samenwerking van de dames van SVF, SVL en CDW en dat heeft geresulteerd in VV Duurstede.

4. Voor de derde keer was er weer een groot regionaal zaalvoetbaltoernooi georganiseerd. Hier werd gestreden om de felbegeerde Balk Duurzaam Cup 2020.​

5. In 2020 bestaat SVF 75 jaar en dat is een reden om een feestje te organiseren. De organisatie is al volop bezig om er weer een feest van te maken voor alle leden en diegene die SVF ook een warm hart toedragen. De festiviteiten zullen plaatsvinden vanaf woensdag 17 juni t/m zondag 21 juni 2020.

Dit alles werd en wordt weer mogelijk gemaakt door de vele vrijwilligers. Wij zeggen het maar weer een keer, deze vrijwilligers zijn onontbeerlijk. Hartelijk dank hiervoor.

Tot slot, zoals gebruikelijk aandacht voor de jubilarissen. Deze werden dan ook extra in het zonnetje gezet. Dit jaar 10 jubilarissen.

25 jaar lid: ​Ronald Pouw, Annemarie Scherpenzeel, Jorn Mocking, Pascal Schelling

40 jaar lid:​ Gerard Raben en Jos van Rijn

50 jaar lid:​ Toon van Rijn, Ton Tollenaar, Herman Mocking

60 jaar lid:​ Ries van der Bildt.

Een groot applaus voor deze leden was zeer terecht.

Tot slot wenst het bestuur alle aanwezigen nogmaals een gezond en sportief 2020 en nog een gezellige middag.

Dit werd het ook, ondanks de wat magere opkomst. De foto’s kunt u bekijken in het album.

Wim Terwint